Asked to prom!!

Okej, jag har tänkt berätta om vad som hände i början av denna veckan. I tisdags tog Ketwun, min bästa killkompis här i USA, och bjöd ut mig/fråga om jag ville gå till prom tillsammans med honom. Nu för tiden har killarna lite av en tävling om vem som jan vara mest kreativ när dom bjuder ut tjejerna och min underbara vän kunde nog inte vara mer romantisk.
Under lunch blev jag kallad till the Main Office. Det brukar inte vara ett gott tecken så jag trodde att jag var i trubbel, gjort något dumt eller så. När jag gick dit bad personalen mig att vänta tills en av lärarna var redo att se mig. Tillslut sa det också till mig att gå in i cafeterian där den läraren tydligen ville prata med mig. Jag går dit och Ketwun står där och väntar på mig. Jag visste inte riktigt vad jag skulle tro men han greppar tag om mig och sätter på musiken. Sedan dansar vi två inför flera hundra elever och skolpersonal!!! Han går också ner på ett knä, räcker mig en blomma och frågar om jag vill gå till prom med honom. Självklart sa jag ja, men eftersom jag började bli så medveten om den publik som kollade, blev jag helt röd i ansiktet och nickade som en galning
Jag är verkligen jätteglad!! Det var så otroligt fint och romantiskt!!!


Kommentarer
Amanda säger:

Det var nog det gulligaste jag hört om på länge! Jag håller tummarna för att jag ska få uppleva något lika gulligt när jag åker iväg på utbytesår nu till hösten ;-)

2013-03-07 | 23:12:27
Bloggadress: http://aboutamanda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback