Going to make it on my own

Nu är det mindre än en månad kvar tills jag sitter på planet till USA! Jag vill bara skrika av lycka! 
Planeringen inför packningen har redan börjat. Jag går runt och funderar på vad i garderoben som ska med (om jag ska packa med stora saker som vinterjackor och sånt eller köpa där borta), vilka böcker jag troligtvis inte kommer klara mig utan (Diary of a crush, t.ex) och vilka presenter jag ska köpa till familjen. Dock vill jag inte köpa någonting innan jag vet hur mina världsfamilj kommer se ut. För ett tag sen var jag cool lugn med att vara ovetande om vart jag skulle, men nu börjar min otåliga sida dyka fram mer och mer. Jag är så förväntansfull och ivrig. Men vi är runt 21 stycken från STS som inte har en familj än så som tur är, är jag inte ensam.
 
 

Kommentarer
Emma säger:

Diary of a crush <3 Trodde nästan jag var den enda som älskade den boken :D Vet du hur mycket packningen får väga? Min väger redan över 20 kg!!! :O

2012-07-28 | 15:54:36
Bloggadress: http://sharkshoes.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback