Don't feel 'fraid to dance while we're waiting

Jag antar väl att det både är för- och nackdelar med den här dagen. Idag börjar alla mina vänner gymnasiet och jag går bara runt hemma och slöar. Visst är det skönt att fortfarande kunna sitta och äta frukost vid tio tiden och bära nattlinne, att titta på favoritfilmen och att sitta utomhus i solen med en kopp te, men det gör också att jag blir mer medveten om att vissa av mina andra vänner redan är i USA och jag har fortfarande inte blivit matchad. Jag blir rastlös och går in på mailen en gång i kvarten och stirrar på en tom inkorg. Jag hoppas bara att telefonen ringer snart eller att ett litet brev dyker upp i mailen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback