Don't You Worry Child

Det har regnat otroligt mycket på senaste, så igår kväll fick jag ett sms från skolan som sa att pga översvämningar i vissa delar av stan kommer skolan starta 2 timmar senare. UNDERBART!
 
Jag är riktigt sjuk för tillfället med en stark smärta i halsen, huvudvärk och det e helt omöjligt att andas genom näsan. Vill egentligen mest bara krypa ner under en filt och sova, men om jag stannar hemma från skolan under denna veckan kommer jag bli tvungen att ta slutproven i varje skolämne och jag vill verkligen slippa det så det blir att man får hålla ut lite. I alla fall har jag mitt Peace Tea och underbar musik att lyssna på nu. Förhoppningsvis blir jag frisk ganska snart.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback