#Camp


Jag har anmält mig till ett läger hos STS där jag får träffa många andra som ska vara utbytesstudent samma år. Det ska bli så himla roligt. Riktigt exalterad! Jag har fortfarande ingen familj, tror jag läste att jag skulle bli placerad i en värdfamilj till sommaren. Kompisar har frågat om är nervös, men har har inte hunnit bli det än eftersom det känns som att det är ett tag kvar innan man åker, men när man ska packa väskorna och så kommer jag nog gå ner för räkning. Då tror jag att alla de där "tänk om" känslorna kommer komma: Tänk om de inte gillar mig, tänk om jag inte får några vänner, tänkt om jag missar planet. Men nu har inte de tankarna helt hunnit sätta sig på hjärnan. Jag vill mest iväg redan nu!!!:)

Kommentarer
linda - drawings, clothes, pictures säger:

sv: ja jag har sett den :) älskar henne!

2012-02-11 | 13:46:26
Bloggadress: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback