Saknar min underbara kompis!

 
Livet i USA är helt underbart! Jag uppfyller alla mina utbytesstudent-drömmar jag haft sedan jag var 9 år gammal. Jag vet inte vad mer jag någonsin skulle kunna önska mig <3
 
Dock finns det en enda person jag önska kunde vara med mig genom allt detta, Ebba! Hon har varit min fina, underbara kompis sedan 6:e klass och min allra bästa vän i ungefär 1,5 år tillbaka. Tillsammans är vi helt sjuka och skrattar till allt och inget. Och vi kan ge varandra blickar som utgör hela konversationer mentalt. Trots detta året ifrån varandra och med mycket förändring så är vi forfarande lika nära.
SAKNAR DIG FINA DU!
Ses om 5 månader! :D
 
 

Kommentarer
Ebba säger:

ALLTSÅ DU ÄR FÖR FIN! Love you with all my heart! <3

2013-01-06 | 23:28:02
Bloggadress: http://ebbaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback