Back behind the desk once again

Tillbaka bakom skolbänken efter en veckas lov! Redan utsliten... Men samtidigt älskar jag det. Jag har mina fina kompisar och jag kan inte vänta till allt jag har att se fram emot denna och nästa termin! 
 
Ikväll blir det i alla fall spa-kväll. Ansiktsmask, hemmagjord maikyr + pedikyr och mängder av Peace Tea (bästa tet i världen). älskar när jag har tid till kvällar som dessa.
 
En vinter-dans kommer komma upp snart nu eftersom vi (juniors och seniors) ska smala pengar till prom som e den 14:e april. Jag är riktigt taggad till PROM!!!!! Mest till att allt fix innan (kläder, manikyr, hår..), fotograferingen och att äta ute med kompisarna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback