#6månader


Bläddrar igenom Svensk Maffia - fortsättningen som jag köpt på bokrean. Jättenöjd att jag köpte den boken. Snart är det tre-timmars teaterträning.

Nu är det 6 månader kvar tills USA! Känns så overkligt. Men först är det avreseläger med STS i maj. Ska bli så sjukt kul! Nu har man börjat planera lite inför USA. Typ vilka ämnen man vill läsa, vad ska man packa med sig i resväskan (har redan gjort en packlista), är den några speciella regler/normer man borde känna till, and the list goes on and on. Nervositeten går upp och ner. Ibland kan det kännas som att det ändå är lång fram i tiden ännu så därför är man lugn, men i vissa fall när man fattar vad man egentligen ger sig in i får jag ett hoppbehov och kan inte sluta le. Man känner aldrig "Nej, vad har jag gjort" utan det är enbart en förväntan. Detta är definitivt det största jag gjort under mitt 15/16 åriga liv!

Kommentarer
Elsa säger:

Hej! Jag ska också åka som utbytesstudent till USA i höst och jag läste att du hade börjat planera vilka ämnen du ville läsa. Vet du om det finns någon hemsida där det står vilka ämnen man kan läsa eller så? :) kram Elsa!

2012-03-31 | 14:00:14
Bloggadress: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback