#QandA

Q: Hej! Jag ska också åka som utbytesstudent till USA i höst och jag läste att du hade börjat planera vilka ämnen du ville läsa. Vet du om det finns någon hemsida där det står vilka ämnen man kan läsa eller så? :) kram Elsa!

A:Hej! Vad roligt!! Jag har försökt leta lite på internet om vilka ämnen som var tillgängliga men det var ganska svårt att hitta, så jag har läst andra bloggar av utbytesstudenter och vad de valt/valde. Men jag tror att förutom olika sporter och så, så finns det dom klassiska ämnena (matte, engelska, historia, religion, hemkunskap du vet) och sedan har jag hört att det ska finnas datadesign, debatt, kör, musikal/teater, ekonomi, psykologi och kanske journalisik och mycket mer. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback