#Sommarlovet

Söndag den tjugofjärde juni, tjugohundratolv.
Eftersom jag inte varit aktiv med bloggen tänkte jag sammanfatta lite hur början av sommaren sett ut. De flesta dagarna har bestått utav att jag umgåtts med kompisar. Jag och Ebba mötte upp Jacob och en tjej som heter Amanda. Det slutade med att vi vaxade Jacobs ena ben i parken. Eftersom jag inte har ett sommarjobb fick jag chansen att vara med som statist i filmen Victoria (norsk film med bl.a Bill Skarsgård). Detta är den fjärde gången jag är med i en filmproduktion och jag kan inte bekriva hur roligt det är.
Midsommar firade jag med Mia och Ebba.
 
Det är underbart att avslutat grundskolan, men jag kommer sakna min klass på otroligt mycket!
Bild lånad utav Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback