#Q&A

Vad ska du plugga & varför just USA ? :)
1.Jag har bara tre klasser som är obligatoriska, engelska, matte och amerikansk historia/samhällskunskap. Annars kan jag välja helt fritt vad jag vill läsa. Så helst om det finns vill jag hålla på med dans, foto, musik eller liknande.
2. Hmm... det har nog alltid varit USA. Jag ville åka till ett engelsktalandeland och som jag kände till. USA hade jag besökt två gånger redan så där vet jag att jag trivs. :)

Vilken är din favoritfilm?
forrest gump, pay it forward, into the wild, scream

Favoritbok?
Diary of a crush, men nuförtiden är jag rätt så dålig på att läsa.

Favoritmaträtt?
Grekisk sallad är helt sjukt gott!

Favoritfärg?
Detta låter jättetråkigt, men svart och vitt. Är lite förtjust i orange också.

Favoritserie?
Veronica Mars och 8 simple rules

Favoritfrukt?
Passionsfrukt

Ditt pinsammaste minne någonsin?
Hmm... Har gjort massvis av konstigheter men förra sommaren var jag i Västerås på teaterfestival. Jag och en annan tjej hade en scen där jag blev misshandlad och direkt efter stack jag ut till sminket och skulle snabbt badda på en blåtira. Det enda jag hittade var en turkos ögonskugga, men jag tänkte att ”det går väl bra”. Grejen var bara att jag stod i blått ljus när vi sminkade så det syntes inte hur mycket vi tagit på... Jag gick ut på scen och såg ut som avatar...

Kommentarer
Catja säger:

Svar: åh, tack vad glad jag blir :D

2012-03-01 | 18:41:16
Bloggadress: http://catjas.se
Lina säger:

HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAH alltså jag höll på att dö när jag såg hur blått det var.................

2012-03-04 | 17:42:01
Bloggadress: http://linalovegood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback