#Finding Neverland



Provet i svenska är över och jag ligger utslagen på soffan framför Finding Neverland. Johnny Depp är och kommer alltid vara en av mina favoritskådespelare (tillsammans med Anthony Hopkins, Nathalie Portman, Ryan Gosling, Robert Deniro och Meryl Streep). Han är ett geni.

Egentligen skulle kvällen fortsatt vara slö, men ska tillbaka till skolan halv sex. Tydligen ska jag och några i min klass snacka med föräldrar om hur vi använder skoldatorerna. Rätt okej ändå (hihi, får sovmorgon nästa fredag).

Kommentarer
Ida säger:

Åh världens finaste film! Depp är ett geni, kunde inte sagt det bättre själv (Ryan Gosling och Natalie Portaman diggar jag också som bara den)!

2012-02-11 | 19:39:29
Bloggadress: http://idasivertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback