Tålamod

Som jag kanske nämnt förut så är vi många som inte har värdsfamiljer. Det har varit en liten tröst, men jobbigt att gå runt och inte veta. Extra jobbigt känns det nästan när mina vänner lägger upp på facebook att de blivit placerade och lägger upp bilder på flygplatsen. Men som sagt vi är väldigt många som fortfarande är ovetande. Dessutom håller placeringarna på fram till 4:e september.
Men STS har placeringsgaranti - det finns alltså ingen risk att de säger att man inte kommer få en värdsfamilj. Så på ett eller annat sätt kommer jag till USA, frågan är väl mest "när". Jag får bara ha lite tålamod. <3
Och under tiden så spenderar jag all tid jag kan med de personer jag älskar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback